Innehåll

kalkon med apelsinsås boka förarprov hisingen
köpa county dressyrsadel

Aktuella samarbeten

gratis bilder på julkort
tidningsställ vägg metall
lätt lastbil hyra
kiropraktor göteborg student
  • dygnet runt öppna apotek göteborg Hur ska jag få pappan att förstå..

blinka lilla stjärna lyrics spara pengar på mat Tis 10 jul 20:39 insättning från utlandet nordea Läst 10027 gånger skyddade personuppgifter försäkringskassan Totalt 19 svar
    bergfinkvägen 11 myggenäs gokart malmö pris
    Visa endast
    Tis 10 jul 20:39 centralstationen malmö pressbyrån måla fylligare ögonbryn färjor sverige danmark tyskland spartacus filmi izle türkçe dublaj 2004

andas in helium från ballong Jag och min sambo har en bebis som är ca 4 veckor gammal. Min sambo har under dessa 4 veckor festat med kompisar till sent,typ 4 på natten. Han har vid 5 tillfällen träffat kompisar och varit borta i 7-9 timmar. Allt detta trots jag sagt det inte känns okej. Han har semester nu och menar på att hur jag ska göra när han börjar jobba igen. Jag säger att det är skillnad, då jobb är ett måste.

Utöver detta så rör han inte ett finger här hemma, och nätterna är det mest jag som är vaken och ger mat och ny blöja. (Vi ger mjölkersättning)

Men han har under dessa 4 veclor hjälpt vänner att flytta och hängt hos sina tjejkonpisar, för att dem behöver hjälp. Ingen gång har han haft vår bebis med. På dagsrna hjälper han till med barnet och är kärleksfull mot bebisen och så. Men vet inte var jag ska ta vägen, jsg går snart in i väggen.

Erfarenheter, tips? Kan tillägga att min sambo är 30+ om det spelar roll

kustlinjen med båt Svara i tråden
  • Tis 10 jul 21:03 nya arenan häcken reformering av kolväten coop mastercard securecode ändern sågspån på gräsmatta åsikter om dialekter döda havet salt köpa

locka håret spolar Om jag ställer krav och säger tex då att nu tog jag disken då får du ta tvätten, då säger han "du bestämmer inte vad jag ska göra" och sen gör han aldrig det. Då blir det smutsigt, stökigt och tvätthögar här hemma, och tar jag inte diskrn så blir det inte gjort. Har testat allt. Och att nu ha en bebis som kräver sitt men inte få mer "hjälp" än just mat och blöja är Så utmattande. Och det är som att prata med en sten

• sarah dawn finer barnlös hälsningar från ett barn
    Visa endast
    Tis 10 jul 21:08 känns som mensvärk gravid v 5 gamla nationella prov no åk 9 2009 kyrkans inflytande över skolan behålla sgi studera dotter svenska till engelska översättare jakten på jack serie +4

nyckelfärdigt hus pris Då tar du helt enkelt bara hand om ditt och bebisen. Ta inte hans disk eller hans tvätt. Stökar du ner så tar du hand om det men stökar han ner låter du det helt enkelt vara.

• vi pratades vid på telefon minska sötsug krom
    Visa endast
    Tis 10 jul 21:13 västervik camping boka första bilden på jorden från rymden köln sehenswürdigkeiten karte pdf strömavbrott malmö 13 feb olle danielsson konstnär utredning om socialförsäkringen
    Melonen18 skrev 2018-07-10 20:51:34 följande:

bokning göteborg fritid Grejen är att jag inte vågar kräva det, är rädd att han sticker. Han är inte så lätt att prata med heller, han bara slutar svara eller gör värsta grejen av det och sen är allt mitt fel.

Då har ni ganska djupa problem generell om du är rädd att ställa rimliga krav pga outsagda hot om att lämna eller göra dig orolig. Då skulle jag föreslå familjeterapi på en gång. Så här kan du ju inte ha det
  • civilanställd på polisen Anonym (k)
    Visa endast
    Tis 10 jul 21:23 risker med kärnkraft senaste nytt göteborgsposten länder nach einwohner pro quadratkilometer temperatur på högrev i ugn nördliches territorium australien läsa upp betyg distans malmö +1
    Melonen18 skrev 2018-07-10 21:03:44 följande:

väder tone slitz Om jag ställer krav och säger tex då att nu tog jag disken då får du ta tvätten, då säger han "du bestämmer inte vad jag ska göra" och sen gör han aldrig det. Då blir det smutsigt, stökigt och tvätthögar här hemma, och tar jag inte diskrn så blir det inte gjort. Har testat allt. Och att nu ha en bebis som kräver sitt men inte få mer "hjälp" än just mat och blöja är Så utmattande. Och det är som att prata med en sten

Har du bara frågat honom hur han tycker att ni ska planera hushållsarbetet?
    Du behöver ta hjälp utifrån om han inte förstår att han nu är vuxen och har ansvar för hemmets skötsel.
  • ljusa upp håret Anonym (meh)
    Visa endast
    Tis 10 jul 21:30 bosch sticksågsblad laminat valpkurs malmö 2015 värsta schlagern melodifestivalen kolla dräktighet på häst stora försäkringsbolag sverige fingrarna domnar på natten +1
    Melonen18 skrev 2018-07-10 20:51:34 följande:

orions bälte bild Grejen är att jag inte vågar kräva det, är rädd att han sticker. Han är inte så lätt att prata med heller, han bara slutar svara eller gör värsta grejen av det och sen är allt mitt fel.

Ok, sticker han av så lite så är han verkligen inget att ha! Fattar du inte det? Han gör så där för att han kan, du säger ju inget! 

Bestäm dig NU för att du ställer krav nu när hela familjen ställs på ända av att ni fått en bebis, det blir ett nytt liv, han kan inte fortsätta bete sig som en omogen 14-åring som ska hänga med gänget. Om du inte gör det NU kommer du inte lyckas bättre senare, det förstår du nog. 

Klarar du inte av att prata med honom så ta hem någon som har lite pondus och som du vet att han har respekt för, någon som kan läsa lusen av honom och få honom att känna sig pinsam och skämmas för hur han betett sig sedan ni fått barn!

Sen måste du för sjutton ha lite stake, för den här mannen, inser man ju bara man läser det lilla du skrivit, är en person som kommer bråka och trycka ner dig om du inte är mkt tydlig med vad du tycker. Vill du sitta där om 10 år med X antal barn till, olycklig och nedtryckt? Det är den framtiden du har om inget görs nu! 

Du lever med en snorvalp som dessutom är elak mot dig. 
    Och nej, du kan inte ha "testat allt" - har du tex lagt hans skittvätt/disk och annat i en stor hög på hans säng så att han måste ta hand om det innan han kan gå och lägga sig? 

Vil du att ert barn ska växa upp och tro att det är så där det ska vara mellan två vuxna?
señora acero capitulos completos en español Svara i tråden
Logga in
hund med förändrat beteende tänder barn 1 år
Bli medlem
Svara i tråden... garmin actionkamera tillbehör

Innehåll

kraft örebro öppettider