Innehåll

en mästares barndomsstad borgen osby öppettider
kärleksdikter på både svenska engelska

Aktuella samarbeten

bron säsong 4 skådespelare dan
posten eslöv åkermans väg öppettider
stegeborgs trädgårdshotell se
vin och essens göteborg
  • dagens lunch borlänge fredag Otrevligt ligg?

folkuniversitetet göteborg trädgårdsmästare altanräcke kryss ritning Ons 11 jul 15:18 äktenskapsbrott och ekonomiska skulder Läst 4593 gånger tacksam på engelska Totalt 19 svar
    smarta mål definition Anonym (Lotta­)
    Visa endast
    Ons 11 jul 15:18 bedrägeri blocket paypal vinställ trä metall särskild undervisningsgrupp gymnasiet vårlök salladslök skillnad

kanal d canlı izle ctl Träffade en kille, han kom hem till mig och egentligen var jag inte ute efter något sexuellt, "inte" han heller, men ändå slutade det med att vi låg eftersom han visade väldigt tydligt vad han ville.

Han var snäll men sjukt blyg, det märktes. Det var jag som hade konversationen uppe.

Inte hört så mycket från han sen dess och jag har inte riktigt brytt mig mer, han verkade snäll, lugn och blyg liksom.

Men igår skickade han helt slumpmässigt på en matbild? Jag frågade då hur läget var och liknande.

Sen började han skriva vart min kille var? Jag förklarade att jag inte hade någon? Och han svarade då: nej du har säkert många. Jag bara: varför skulle jag? Han svarade då: ja men så som du ser ut

Då svarade jag att han säkert har många tjejer, då skrev han: lägg av nu.

Sen började han skriva på ett sexuellt sätt och skrev att jag säkert har leksaker och liknande och att jag inte vågar erkänna.

Han har blivit jätte konstig och denna sida har jag inte alls fått av honom innan? Nästan så att han är svartsjuk eller inte vet hur han ska bete sig.

Sen skrev han att jag var dryg.

kinesiska tecknet för kärlek Svara i tråden
redovisningsekonom utbildning distans göteborg Svara i tråden
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden... sbab lån ränta

Innehåll

feber kräks huvudvärk