• läsa tidskrifter online Han tycker egentligen inte om mina stora gravidbröst...

north face väska small ce chaufför sökes göteborg Ons 11 jul 19:08 gröndals vårdcentral läkare Läst 18876 gånger betala räkningar på banken avgift Totalt 74 svar
    onödigt snyggt rea Anonym (I tårar)
    Visa endast
    Ons 11 jul 19:08 plastikkirurgi umeå elmros modell sökes 14 år pandora månadssten oktober få barn över 40

klänningar stora storlekar göteborg Jag är i vecka 23 med vårat första gemensamma barn.

Mina bröst har växt säkert 3x sen innan graviditeten..och jag vet att min sambo alltid sagt att han inte gillar stora bröst på kvinnor.

Men hela graviditeten hittills har han alltid klämt på dem och sagt att de är så stora och att han gillar det och jag har känt mig sexig...Jag har ju självklart frågat om han tycker de är för stora och han har sagt nej.

Idag var en annan femma...han sa att han gillar min bröststorlek för att de sitter på mig och att jag vet mycket väl att han inte gillar stora bröst samt att han vet att det är pga graviditeten som de är så här stora nu...och hade de suttit på en annan kvinna så hade det inte vart hans förstahandsval sa han...

Jag brast ut i gråt...kände mig äcklig och ful och känner mig lurad...trodde fan att han älskade mina bröst som de är nu...hade 80c innan och de är ca 85d nu...

Han är nu förbannad på mig att jag tar åt mig för detta....men jag är så sårad och ledsen...hur fan skall jag kunna vara naken igen inför honom???

Trodde alla män tyckte gravidbröst var sexiga...så fel man kan ha....

Logga in
massage gladan eslöv skarvlist aluminium självhäftande
Bli medlem
Svara i tråden... thompson center återförsäljare

Innehåll

irene huss det lömska nätet film