Innehåll

läkare i världen uppsala ångervecka vid uppsägning
gripe en inglés como se dice

Aktuella samarbeten

köpa skäggagam stockholm
masken max von der grün inhaltsangabe schluss
nytta och nöje i hälsingland ab
brottsförebyggande rådets nationella trygghetsundersökning Forum sänker alkohol blodsockret
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • hemköp lucullus linköping öppettider nyårsafton Hur tar jag mig ur detta?

php utvecklare göteborg blåsippans väg text Ons 11 jul 20:27 jobba på kryssningsfartyg norge Läst 10763 gånger mager mat som mättar Totalt 29 svar
    Ons 11 jul 20:27 trafikverket västra järnvägsgatan 7 vägbeskrivning söker perfekta åket korsord walking dead säsong 7 swesub göran greider trädgård

hittat körkortet igen Hej!

Det är nämligen så att jag har fått väldigt många spam mail om erbjudande och även vissa mail som hävdar att jag har gjort nån sorts beställning. Men i alla mail som påstår att jag har gjort en beställning skrivs såhär "hej! Eftersom leveransadressen inte stämde och att fakturan 5kr inte betalats så kunde tyvärr inte paketet levereras, bekräfta din leveransadress och betala de 5kr i faktura om du vill att paketet ska levereras till dig igen". Hur gör jag? Ska jag bara låta bli att ge bort nån information? Kommer nånting att hända då? Om ni kollar på min förra tråd så är detta kopplat och har liknande problem som t.ex. icke existerande adress. Jag har kontaktat precis alla.. konsumenverket, kronofogden, posten, polisen, banken och företagen (troligtvis scam företag). Jag vet att jag ska bestrida allt som är felaktigt. Jag vet ej vart jag kan vända mig för att få hjälp längre, jag går fortfarande i skolan och detta känns som en mardröm för en naiv pojke som mig som inte har en aning om hur de vuxnas värld funkar.

Jag uppskattar all hjälp jag kan få.. jag håller på att bryta ihop av allt detta.

augustiner bräustuben menu TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-12 15:39
    Uppdatering : ungefär såhär ser mejlen ut... är det bluff tror ni? Eller äkta?

"Hej!

Vi är ledsna över att du inte mottagit din leverans, men det saknades något i beställningen och kunde därför inte leverera ditt paket.

Du kan se information om ditt paket på nästa sida.

Paketet kommer att levereras efter att du har fyllt i de uppgifter som saknas.

ÄNDRA DIN ORDER

Med vänliga hälsningar,

Post Service - Sverige

Detta skickades från influensa kräkningar vuxen

*********************************************************************************

L E V E R A N S S T A T U S

Kundnummer: xxxxxx

Bästa Kund!
    Enligt vårt system skulle du motta en iPhone X för enbart frakten för en månad sedan. Du valdes ut att få mobilen med följande email adress: [email protected]

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt då detta paket ännu inte levererats.
    Det verkar som leveransadressen inte stämde och att fraktkostnaden ännu inte betalats.

Om du vill ha ditt paket skickat till dig igen:

1. Bekräfta din leverans adress
    2. Betala de 5 kr i frakt som saknas

Gör detta genom att klicka på "Färdigställ leveransen" nedan!

Färdigställ leveransen
    Med vänliga hälsningar
    Kundtjänst

(Detta skickades från samma e-postadress)

apotek ringen södermalm Svara i tråden
  • kristina från duvemåla anne franks gömställe
    Visa endast
    Ons 11 jul 22:18 alice in chains gröna lund förmögenhet översatt till engelska google kissa på sig tidig graviditet rusta målarfärg test vad innebär speciell förvaltningsrätt godkändes in english
    hejhej019 skrev 2018-07-11 22:08:44 följande:

jobba göteborgs hamn Eftersom adressen är ogiltig, dvs. Att adressen inte finns överhuvudtaget i Sveriges folkbokförda adresser så finns det ingen möjlighet för mig att veta om jag har fått fakturor.. jag måste alltså vänta på inkasso eller kronofogden. Mejlen började först dyka upp 12:e juni och jag upptäckte och avregistrerade mig på dem flesta och skrev även att jag bestred dem skriftligt (utan faktura). Från vad jag är medveten om så har jag inte gjort nån beställning på nätet alls detta året eller gett ut min information.

Det är svårt att slappna av eller sova när du inte vet om du har fått faktura eller inte. Eller om skulden växer under ditt namn.

Förstår! Jobbigt läge men jättebra att du tar tag i det!

Har mejlen alltid kommit ifrån samma adress?

Ungefär hur många mejl har det kommit?

Har de fortsatt att komma efter att du avregistrerat dig?

Men jag tänker som jag skrev i mitt första svar: det stod ju "OM du vill ha paketet betala..." men du vill ju inte ha det och ska därför inte betala. Ibland får man betalkort mer som ett erbjudande. Vissa tror då att man måste betala och att det är något man beställt men så är det inte. Det låter ju samma sak här. Är du med mig?
  • Ons 11 jul 22:34 generaliserat ångestsyndrom diagnoskriterier ljusa frallor med jäst min hund skakar på huvudet hela tiden kungälvs kommun skolan lösenord mapp android kolla källan ur
    Noralinnea skrev 2018-07-11 22:18:28 följande:

barbour vaxad jacka skötsel Förstår! Jobbigt läge men jättebra att du tar tag i det!

Har mejlen alltid kommit ifrån samma adress?

Ungefär hur många mejl har det kommit?

Har de fortsatt att komma efter att du avregistrerat dig?

Men jag tänker som jag skrev i mitt första svar: det stod ju "OM du vill ha paketet betala..." men du vill ju inte ha det och ska därför inte betala. Ibland får man betalkort mer som ett erbjudande. Vissa tror då att man måste betala och att det är något man beställt men så är det inte. Det låter ju samma sak här. Är du med mig?

Jag är helt med dig. Jag har låtit bli att fylla i "bekräftelseleveransadress" och inte betalat 5kr. Jag betalar inte för nåt som inte jag ha fått och dessutom inte går till min giltiga adress. Jag har fått 20-tals mail från olika sidor/e-postadresser, men har inte fått nåt nytt på nästan 2 veckor.. förutom kampanjer som t.ex. mecenat studenrabatt och sånt.

Detta kanske inte låter som mycket för dig, men jag känner mig verkligen lite bättre efter dina svar. Får mig att känna lite grann att jag inte är själv haha ???? tack så mycket
  • sankt erikshjälpen spånga öppettider italienska städer på m
    Visa endast
    Ons 11 jul 22:42 växel svensk engelska testare utbildning göteborg karlakarlen är en sån mölndals posten prenumeration väder brisbane september ug radłów opolskie

konstiga namn på tjejer Det där är bara spamskit, kasta skräpet :)

• Ons 11 jul 22:45 barn med hörselnedsättning i skolan åkersberga gk restaurang lugn mage med gott bröd kreissparkasse mössingen bästenhardt öffnungszeiten wybielacz do zębów white light sedan bil på engelska
    hejhej019 skrev 2018-07-11 22:34:28 följande:

månadens horoskop december 2017 Jag är helt med dig. Jag har låtit bli att fylla i "bekräftelseleveransadress" och inte betalat 5kr. Jag betalar inte för nåt som inte jag ha fått och dessutom inte går till min giltiga adress. Jag har fått 20-tals mail från olika sidor/e-postadresser, men har inte fått nåt nytt på nästan 2 veckor.. förutom kampanjer som t.ex. mecenat studenrabatt och sånt.

Detta kanske inte låter som mycket för dig, men jag känner mig verkligen lite bättre efter dina svar. Får mig att känna lite grann att jag inte är själv haha ???? tack så mycket

Så bra att du ber om hjälp och kan uttrycka uppskattning när du får det (om jag nu verkligen har hjälpt :) )! Fint. Nemas problemas!

Du är inte är själv :)!

Okej, senaste två veckorna alltså... Det låter ju positivt! Som att de slutat komma efter att du avregistrerat dig.

Jag tycker att det låter som att saken är ur världen!

Nåt företag försökte lura dig att betala men du hade koll och betalde inget och har avregistrerat dig så i min bok har du gjort alla rätt :)!

Om nån annan som läser detta tänker annorlunda får ni gärna hojta till men jag kan inte se varför detta nu inte skulle vara klart.
  • Ons 11 jul 23:04 spel för två spelare ps3 hotell stockholm nära östermalm erbjudande spa saltsjöbaden kalender med röda dagar 2017 bonniers bokklubb avbeställ månadens bok electrolux luftrenare mögel
    Noralinnea skrev 2018-07-11 22:45:24 följande:

dammsugarpåsar bosch prosilence 57 Så bra att du ber om hjälp och kan uttrycka uppskattning när du får det (om jag nu verkligen har hjälpt :) )! Fint. Nemas problemas!

Du är inte är själv :)!

Okej, senaste två veckorna alltså... Det låter ju positivt! Som att de slutat komma efter att du avregistrerat dig.

Jag tycker att det låter som att saken är ur världen!

Nåt företag försökte lura dig att betala men du hade koll och betalde inget och har avregistrerat dig så i min bok har du gjort alla rätt :)!

Om nån annan som läser detta tänker annorlunda får ni gärna hojta till men jag kan inte se varför detta nu inte skulle vara klart.

Jag hoppas verkligen att det är så som du säger och tack igen, känner mig verkligen lite säkrare nu.

Finns det fler råd och tankar kring detta, även om det bara är lite information, så uppskattar jag det väldigt mycket och jag är alltid öppen för råd, information och vägledning.
Logga in
höna lägger ägg utan skal ministerium düsseldorf jobs
Bli medlem
Svara i tråden... bröd med torrjäst

Innehåll

paradise hotel norge säsong 10 online