Innehåll

pass göteborg polisen diskutera det på engelska
stanken från enskilda banken

Aktuella samarbeten

något att räkna med sorter
löneökning 2018 if metall
carlanderska röntgen adress
the beatles ticket to ride letra español
  • teknikens värld v60 2018 Tycker du om att prata kuk när ni har sex?

within temptation memories lyrics español tänd ett ljus text noter Tor 12 jul 14:19 koka sparris hur länge Läst 2999 gånger ekströms chokladpudding laktosfri Totalt 18 svar
    övningskörning med tungt släp Anonym (Kukpr­at)
    Visa endast
    Tor 12 jul 14:19 lördagsintervjun 20 januari 2018 gladiatorerna athena ålder danskt rågbröd surdeg recept tändstift till yamaha båtmotor

telia butik frölunda torg västra frölunda Upp till bevis nu då!

Killar påstår att deras tjejer älskar att prata om deras kukar i sängkammaren, men stämmer det verkligen?

Har du tagit dig tid att klicka på tråden så kan du klicka en gång till för att rösta oxå! Kom igen nu!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
varför immar fönstren igen på bilen Svara i tråden
  • försättsblad uppsats linköpings universitet Anonym (trött­)
    Visa endast
    Tor 12 jul 15:09 ungersk mat i göteborg tre kända byggnader i new york odds melodifestivalen 2018 göteborg ungdomsmottagningen gävle mina vårdkontakter inskrivning av tomträtt kostnad fylld lövbiff med färskost
    Anonym (Snuskig) skrev 2018-07-12 14:55:18 följande:

vad heter gubbe på engelska JA, såklart, Senast igår pratade jag snusk i sängen och då ingår både att jag pratar om hans sexiga kropp och stora grova hårda kuk och han brukar också inflika med saker om min kropp hur våt jag är hur tight jag är och hur fina brösten är.

Precis det jag menar, då är det ju najs. Men att säga "Se så stor min kuk är, är den inte fin?" är däremot sjukt patetiskt.
  • alexander skrjabin synästhesie Anonym (Snusk­ig)
    Visa endast
    Tor 12 jul 15:23 registrera ny ägare till fastighet när vingarna bär skytten kärlek 2015 vad heter förutom på franska litet runt köksbord ikea oförutsedda händelser engelska
    Anonym (trött) skrev 2018-07-12 15:09:31 följande:

förvaring under barnsäng ikea Precis det jag menar, då är det ju najs. Men att säga "Se så stor min kuk är, är den inte fin?" är däremot sjukt patetiskt.

Aha du menar att han fikar efter kuk-beröm

Nja det blir mer töntigt och egocentriskt men han får gärna säga "jag vill köra in min stora grova i dig"
  • hur säger man upphöjt till på engelska Anonym (Kukpr­at) Trådstartaren
    Visa endast
    Tor 12 jul 15:35 lön barnskötare stockholms stad bønnerup havn fiskehandel mattias flinks flickvän folkets hus göteborg parkering militärt överskott göteborg hårddisk mac mini
    Anonym (trött) skrev 2018-07-12 14:31:27 följande:

avicii flickvän instagram Tror mer det är du som påstår att killar oåstår detta. Dirty talk kan va najs med att prata om sin egen kropp för sin partner blir ju snabbt patetiskt.

Finns mängder med kommentarer i trådarna här där mannen skriver nått i stil med att kvinnan älskar när de pratar om hans kuk. Frågan är om det är hans uppfattning eller om det verkligen stämmer.

Jag hade blivit sjukt avtänd om min man hade pratat om sin kuk som om det är en egen person;

-kolla så hård den är. Han längtar efter din våta fitta. Typ så. Avtändande.

Däremot om man hade pratat om kuken för vad den faktiskt är så hade det kunnat vara okej.

-jag är så jävla hård nu. Längtar efter din våta mus.
  • recept soppa potatis purjolök Anonym (trött­)
    Visa endast
    Tor 12 jul 17:33 molnets förskola uppsala färsk pasta med vegetarisk sås berömd åklagare webbkryss vänsterpartiet göteborg facebook eftermiddagstid på engelska jobbansökan personligt brev mall
    Anonym (Kukprat) skrev 2018-07-12 15:35:20 följande:

kiropraktor örebro mark Finns mängder med kommentarer i trådarna här där mannen skriver nått i stil med att kvinnan älskar när de pratar om hans kuk. Frågan är om det är hans uppfattning eller om det verkligen stämmer.

Jag hade blivit sjukt avtänd om min man hade pratat om sin kuk som om det är en egen person;

-kolla så hård den är. Han längtar efter din våta fitta. Typ så. Avtändande.

Däremot om man hade pratat om kuken för vad den faktiskt är så hade det kunnat vara okej.

-jag är så jävla hård nu. Längtar efter din våta mus.

Precis, tror de flesta tycker som dig.
  • buss eskilstuna örebro Anonym (Queen­)
    Visa endast
    Tor 12 jul 17:51 reservdelar släpvagn reko tvungen på engelska vårdcentralen granen malmö öppettider köpa aktier hos nordea witwer mit 5 töchtern youtube skola24 malmö universitetsholmen +1

lön lärare malmö Kvinna, röstade annat.

Hatar när pratet om kuk blir som om det vore en tredje person närvarande.

ELLER när pratet låter som om det vore något ur en manual. "nu ska den in här och känner du den nu? Nu rör jag mig lite..". Uäck!

Eller när killen själv börjar nynna lite halvviskandes och blandar in dirty talk " ohhhoo så hård jag är trallala.. Hmhmmhumm så fint det går. Jajaj".. .. Då tappar jag lusten helt.

Uppskattar däremot kukprat om det handlar om ren uppskattning. Att man sätter ord på känslan just där och då. Åh vad du är skön, som jag längtat.. Etc

rätta lotto lördag 31 januari Svara i tråden
Logga in
innehåller minst ett gammalt batteri bravo kola återförsäljare
Bli medlem
Svara i tråden... varma gratulationer på födelsedagen

Innehåll

svårt att amma sittandes